Юридическая консультация онлайн
На главнуюЮморПохожее видеоЕще от: Ed Bassmaster

Craigs List Prank Call

Юридическая консультация онлайн

Еще от: Ed Bassmaster
Оценок: 14208 | Просмотров: 2254954
This me doin a prank.
Категория: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (2633)
Stock07si (1 день назад)
How it run 😂😂
ERICtheLATE (6 дней назад)
Dood!
Angel Miranda (12 дней назад)
🤣🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂🤣😂
Mark Fisher (13 дней назад)
sounds like a democrat to me
michaeldavis2585 (13 дней назад)
You should do another video again with your eyes crossed
Parker Brunken (14 дней назад)
Hahahaha
Drexel King (14 дней назад)
Masterpiece. Replay value.
Emoji Gang (22 дня назад)
😂😂😂😂
skyra Johnson (24 дня назад)
You playing possum on me or what ?
Dyed Bliss (25 дней назад)
Don't play possum with me punk I'll pull yer hair out 😩😂😂👌
Jon W (26 дней назад)
Country vs hillbilly
jaxterpunk64 (26 дней назад)
Lmfao bro 8 years later still funny as hell xD
jim crow (27 дней назад)
This is Fucking gold!
G Sis (27 дней назад)
OMG he's the best
red wol (1 месяц назад)
love you're videos but you look high as fuck on this on
Poe Lemic (2 месяца назад)
Please, please, please, do more of these Craig's Lists. Man, is this funny -- especially when they get mad. WHew -- that is funny!!!
James Frison (2 месяца назад)
my pooter froze up
Alan- -SFC (2 месяца назад)
LMAO!!!
NickisHere (2 месяца назад)
Are you playin possum on me?!?!?!!? hahahah
Barry Selfon (2 месяца назад)
Are you some kind of dumb ass
Cody Frank (2 месяца назад)
I'm in tears
Hawidaku (2 месяца назад)
Eight years later still love this guy
Frank The Rabbit (2 месяца назад)
"Are you some kind of dumbass?" -Hank Hill
RightAway87 (3 месяца назад)
Guy: Are you some kind of dumbass? Ed: Are you playing possum on me? lmao
Cole Blackman (3 месяца назад)
You have to be smart to act this stupid.
B Love (3 месяца назад)
Oooooo he lookin crazy!!!
Seth Richardson (3 месяца назад)
Bro when you make the people mad is the hardest I laughed in a long time. "I'll pull your hair out" "I'll poke your eyes out". That's the best.
Scorpio1988 (3 месяца назад)
Pooter froze up.
CrazyTrain TV (4 месяца назад)
This was the funniest prank call I've ever seen lol
Cory Peters (4 месяца назад)
Anyone else thinking this guy kinda sounds and acting like bubba j? (Jeff Dunham)
Cam Williams (4 месяца назад)
My pooter froze up
Marc Poindexter (4 месяца назад)
His pooder is froze up thats funny
D H (4 месяца назад)
Do more prank calls please
Nedal Wazwaz (4 месяца назад)
May 3rd 2018!!!! Ed u still the best bruh
sambo198921 (4 месяца назад)
I watch this shit everyday for a laugh lol
Shada (4 месяца назад)
his face😂
Colin Yapp (5 месяцев назад)
If wasting people's time is fun for you, your life must really suck.
Crip (4 месяца назад)
Colin Yapp ikr
Dustin Burke (5 месяцев назад)
"Deys like to roll over and act like deys dead....."....................Lost it.
Scott Taylor (5 месяцев назад)
thank u S. Courtney​ for showing me the Ed Bassmaster way.
gorillaz 2d (5 месяцев назад)
I haven't laughed this hard in a minute
gorillaz 2d (5 месяцев назад)
Bruh the way he stares and like his eyes just roll back lmfao
Whats TheHapps (6 месяцев назад)
My chest hurts, my jaw bone, my whole face, the laughter haha oh my fuggin goch
feelnrite (6 месяцев назад)
I like the look he gets. He has to get in the mode of being stupid to do these calls.
Zac Tolan (6 месяцев назад)
2:13
Reno (6 месяцев назад)
This is the funniest call yet!!
JustLookAtIt8899 (6 месяцев назад)
im fkin crying !! so funny
Shark Hunt (6 месяцев назад)
The greatest ever
VLOGGER_Lyfe (6 месяцев назад)
Probably the funniest YouTuber hands down. Do more of these!
Leonard Ellerbe (6 месяцев назад)
ma pooter froze up
nightwalker 983 (6 месяцев назад)
Tow mater
skank hunt101 (6 месяцев назад)
he look like the mice from flush away
𝙉𝙈𝙆𝙍𝙐𝙋𝙋 (6 месяцев назад)
local Move = game.Workspace.Map local ReplicatedStorage = game:GetService("ReplicatedStorage") local Players = game:GetService("Players") local mouse = Players.LocalPlayer:GetMouse() local a = false mouse.KeyDown:Connect(function(key) if key == "e" then if a == false then Move.Parent = ReplicatedStorage Players.LocalPlayer.Character.HumanoidRootPart.Anchored = true a = true elseif a == true then Move.Parent = game.Workspace Players.LocalPlayer.Character.HumanoidRootPart.Anchored = false a = false end end end)
Ezequiel velasco (7 месяцев назад)
I love these videos , more of these please!!!!! And the only reason I wasn't that mad the patriots lost was because I know your an eagles fan too, enjoy it !!
RunninFromTheK9 (7 месяцев назад)
LOL
Luis Irizarry (7 месяцев назад)
"Are you some kind of dumbass" 😂😂😂
Lance Shepherd (7 месяцев назад)
Craigs list prank calls are hilarious!
Local Motion (7 месяцев назад)
Haaaaaa???
Ms. Mustache (7 месяцев назад)
don't play possum with me..i'll pull your hair out
Pardon the Video (8 месяцев назад)
My pooter froze up
Smokey McPot (8 месяцев назад)
“Umm, not sure what you mean by if the microwave is fast” The confusion is real.
id cockHerspaniel (8 месяцев назад)
Love this dude!!! Almost like new day and age of the jerky boys
C (8 месяцев назад)
My stomach hurts from laughing my ass off xDDDDD
dab king (8 месяцев назад)
1:24
Pavel Switzer (8 месяцев назад)
Hahahahahaahahaha this is funny as fck
B G (9 месяцев назад)
Lmfao
networkguy (9 месяцев назад)
"are you some kinda dumbass?" LMAO
Casey Bassett (9 месяцев назад)
ahhhh man im dying laughing at this!!!!
Josh McDerp (9 месяцев назад)
It's not an air conditioner? Lmfaooooooo
Josh McDerp (9 месяцев назад)
My poooter froze up
free man Free (9 месяцев назад)
The funniest guy in the world omg my side hurts
steve jones (9 месяцев назад)
LMFAO !!!!!!!!!
Marcel Ferrin (9 месяцев назад)
A double wall wall? 😂😂
Jewel Zorn (9 месяцев назад)
😂😂😂
michael c (9 месяцев назад)
Ed is so fucking good. Most prank videos i see, i say to myself "no way i would fall for that shit." With ed's stuff, i have no doubt i'd fall for his shenanigans
Illview Visuals (9 месяцев назад)
Ed, I think this is my favorite video on youtube. I come back every year and cry laughing every time. "I'm about to go postal on you and sue you" hahahah
HerMajesty5 (9 месяцев назад)
LMFAO...again!
Jo Stevens (9 месяцев назад)
is this guy a celebrity yet. holy fuck he is killing me. why no updates in years
Derek B (10 месяцев назад)
oh....my...fucking....god HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAHAHAA HAAAAAHAHA LMFAOOOOOOOOOOO HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arom (10 месяцев назад)
Oh my gawd this is freaking hilarious I'm in tears, 'bout to play possum over here.
don't talk to me Am hear to train (10 месяцев назад)
so funny
Zach S (10 месяцев назад)
I want someone to look at me the way he stares off into the distance.
samueljames (10 месяцев назад)
7 years later and this is still one of my favorite videos
B L E A C H (10 месяцев назад)
My PUTER froze
Ryan Morrison (10 месяцев назад)
Bahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha "are you playing possom on me" lmao
p128sniper (10 месяцев назад)
Omg I can't stop laughing...
Pigeon Fish (10 месяцев назад)
I almost died during the first one lol
Buckwild 65 (10 месяцев назад)
That shit is hilarious he needs to do more of the creeper and possum
Tedd Glass (10 месяцев назад)
my pooter froze up 😂😅
Jim Stevenson (10 месяцев назад)
"Don't be playin possum" fav line ever!!!! 😂😂😂
Joseph Boucher (10 месяцев назад)
lol i lost it when he said "my pooter froze up" 😂😂😂
R L (10 месяцев назад)
Omg sooo funny
Southern Hell (10 месяцев назад)
My puter😂
White Obama crshook - (10 месяцев назад)
Are you playing possum on me hahahaahhahshahshhshahahahshahshshahshahahshhashahshahshalololoolololololhahshahs
David R (11 месяцев назад)
Fucking amazing!!!!!!!!
Thao Nguyen (11 месяцев назад)
Alltså, detta är inte något samtal.
Thao Nguyen (11 месяцев назад)
I do really feel bad for those whose had to take this Phone Call.
Jordan Vernon (11 месяцев назад)
This remind of the girl that thinks she's black
VLOGGER_Lyfe (11 месяцев назад)
The way you get fully into character is brilliant, these are so funny please do more.
freedom fighter95 (11 месяцев назад)
456 people are playing possum
XxFur EyesxX (11 месяцев назад)
I'm about to go postal on you and sue you ! Lol

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.
Задайте и вы свой вопрос, это бесплатно! Адвокат по телефону получит предварительную информацию от вас, после чего может в спокойной обстановке восполнить возможные пробелы и проанализировать правовые нормы. Он оценит все факты и сможет подготовить развернутую консультацию для вас. По этой причине адвокат является вашим сторонником в разрешении возникших проблем. Вы сбережете свои средства, обратившись за телефонной консультацией. Таким образом, обращаясь по телефону к услугам адвоката, вы получаете возможность решить возникшие проблемы с минимальными финансовыми и временными затратами. В некоторых случаях в дальнейших очных консультациях не возникает необходимости. По этой причине помощь адвоката, оказываемая по телефону, становится неоценимой.